Warning: include_once(/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 Warning: include_once(): Failed opening '/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-7.2/lib/php') in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 طراحی سایت شخصی – خدمات طراحی سایت و سئو سایت در باجه | Web Developer By Bajeh ⭐

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

خودتان را در دنیای آنلاین مطرح کنید


شبکه های اجتماعی ابزارهای مناسبی برای معرفی اشخاص می باشند اما داشتن یک سایت شخصی برای اطلاع رسانی متمرکز با دامنه انحصاری می تواند چندین برابر مفیدتر باشد.

در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها ، گرافیک یا به صورت ثابت و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای تغییرات جزئی گرافیک میتوان استفاده کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد.

طراحی سایت شخصی از مزایای زیادی برخوردار است، مثلا بسیار کم هزینه و بی دردسر است و داشتن آن تاثیر چشمگیری در کار و حرفه ی شما می گذارد و در اعتبار و حرفه ای بودن شما در مخاطبین نقش بسیاری دارد.

حال کافیست با کارشناسان باجه تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان و تعرفه ها کسب اطلاعات کنید.

پشتیبانی و مشاوره رایگان:

طراحی سایت شخصی بر اساس اصول سئو


استفاده از استانداردهای طراحی سایت و ساخت سایت بر اساس اصول سئو، سایت شما را با الگوریتم های موتورهای جستجو سازگار کرده و خزنده ها، سایت شخصی شما و محتوای آن را راحت تر شناسایی می کنند.

با طراحی سایت بر اساس سئو، رتبه سایت شما در نتایج جستجو روز به روز بهتر می شود و عملیات سئو و بهینه سازی سایت سریعتر ، راحت تر و با هزینه ی کمتری صورت می پذیرد. با بکار گیری تکنیک سئو ، سایت شما در رتبه های نخست نتایج جستجو قرار گرفته و از این طریق موتورهای جستجو تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی سایت شما می شوند.

اگر شما به دنبال راه اندازی و طراحی سایت شخصی هستید می توانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان باجه بصورت رایگان کمک بگیرید.

توجه:

از استفاده قالب های رایگان دانلودی پرهیز کنید.

امکانات طراحی سایت شخصی :


اطلاعات تماس

فرم تماس با ما

شبکه های اجتماعی

رزومه و درباره ما

گالری تصاویر

نمونه کارها

خبرنامه ایمیلی و پیامکی

اخبار و مقالات

و موارد مناسب با نیاز

طراحی سایت فروشگاهی

سوالات متداول شما


شرایط سفارش / پرداخت / قرارداد چگونه است؟

شما به چند روش می توانید سفارش های خود را ثبت نمائید: اگر سفارش مد نظر شما از پکیج های بالا بود، به راحتی ثبت درخواست را زده و به صفحه ی پر کردن فاکتور وارد شوید و موارد ذکر شده در فرم و موارد دلخواه خود را وارد کنید سپس به مرحله ی پرداخت بروید و از طریق درگاه معتبر بانکی هزینه پکیج انتخابی را پرداخت نمایید و شماره پیگیری خود را یادداشت نمائید. ( در نظر داشته باشید که انتخاب از پکیج های بالا شامل ۲۰٪ تخفیف و مزایای بیشتر می باشد که از ثبت سفارش بصورت آزاد به صرفه تر خواهد بود. )

در مرحله ی بالا به شما رسید و فاکتور سفارش در انتها برای ذخیره و چاپ ارائه می شود. اما در صورتی که مایل به دریافت قرارداد رسمی باجه دارید، پس از ثبت سفارش قرارداد برای شما به وسیله ی پیک و دیگر راه ها ارسال خواهد شد.

یکی دیگر از راه ها مراجعه حضوری شما می باشد که در این روش شما تمایل به مشاوره و قرارداد حضوری دارید و با تعیین وقت قبلی مراجعه خواهید کرد و در این جلسه ی حضوری شما با مسئول و کارشناس سفارش خود مشاوره می شوید و پس از توافقات قرارداد تنظیم و پرداخت و تحویل شما داده خواهد شد.

در مورد بعدی ممکن است شما تمایل به پرداخت یکجا نداشته باشید و به همین دلیل می توانید ۶۰٪ هزینه سفارش را در هنگام ثبت سفارش پرداخت نمائید و الباقی مبلغ ۴۰٪ را در هنگام تحویل سفارش خود پرداخت نمائید.

ما همه جوره برای جلب رضایت مشتریانمان آماده ارائه ی خدمت رسانی هستیم.