Warning: include_once(/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 Warning: include_once(): Failed opening '/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-7.2/lib/php') in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 ثبت مکان در نقشه گوگل – خدمات طراحی سایت و سئو سایت در باجه | Web Developer By Bajeh ⭐

ثبت مکان در نقشه گوگل

تو

فواید اضافه کردن محل کسب و کار در گوگل مپ


آیا میدانستید که در سرتاسر جهان بیش از یک میلیارد نفر روزانه در Google Maps جستجو می کنند تا در آن کسب و کارهای محلی را پیدا کنند؟ بیش از ۴۶ درصد از جستجو هایی که در گوگل انجام می شود برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی انجام می شود. علاوه بر این، گوگل برای نمایش نتایج جستجو به کاربر موقعیت مکانی او را مد نظر قرار داده و اگر به عنوان مثال شما در تهران ساکن باشید و عبارت «داروخانه» را جستجو کنید، گوگل بر اساس موقعیت شما داروخانه هایی را روی نقشه نمایش می دهد که در شهر شما هستند و به محل شما نزدیک هستند.

امّا تمام این آمار و ارقام برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار محلی چه معنایی دارد؟ این اعداد نشان می دهند که اگر شما محل کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت نکرده اید، بی شک مشتریان محلی زیادی را از دست می دهید!

نکته بسیار جالب دیگر در عباراتی که کاربران جستجو می کنند نهفته است. در دو سال گذشته، استفاده از عباراتی مانند «نزدیک من» یا «امروز» به شدت افزایش یافته است. این به آن معناست که جستجو های گوگل به شدت محلی شده اند و کسب و کار شما تنها در صورتی در نتایج جستجو نمایش داده می شود که شما ثبت مکان در نقشه گوگل را انجام داده باشید. کافی است در نظر بگیرید که رقیب شما در گوگل مپ حضور دارد ولی شما نه! در نظر بگیرید که چه تعداد مشتری به رقیب شما مراجعه خواهند کرد ولی به شما نه!

ثبت مکان در نقشه گوگل یا Google Map


ثبت مکان در گوگل‌ مپ یکی از اقدامات مهم برای هر کسب‌ و‌ کار (شرکت/مغازه) یا سازمان تجاری و خدماتی است. تمامی کسب‌ و‌ کارها و سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی، تجاری و عمومی مانند مغازه‌ها، شرکت‌ها، برندها، ادارات، مدارس، پارک‌ها، دفاتر خدمات دولتی و خصوصی و اصولاً هر مکانی که مردم به دنبال آن باشند، در نقشه گوگل قابل جستجو است.

کافی است شما نقشه گوگل را باز کنید و عبارت مد نظرتان را، مثلاً پمپ بنزین یا نام شرکت مدنظرتان را در آن جستجو کنید. بلافاصله گوگل تمام مواردی که با عبارت مورد نظر شما مشابهت دارد برایتان پیدا می‌کند و شما می‌توانید روی گزینه مد نظرتان کلیک کنید تا اطلاعات آن مکان را ببینید.

اطلاعاتی مانند نام مکان، شماره تماس، آدرس وب‌سایت، ساعات کار، تصاویر آن مکان و دیدگاه‌های مردم درباره آن مکان و امتیاز کاربران درباره آن و همچنین اطلاعاتی مانند مناسب‌ بودن برای رفت‌ و‌ آمد معلولان، حضور کودکان و نیز مسیریابی دقیق برای پیاده‌روی، استفاده از خودرو یا اتوبوس براساس ترافیک و فاصله با مکانی که شما در آن هستید.

 

ثبت مکان در نقشه گوگل

ثبت مکان در نقشه گوگل

برای سفارش ثبت آدرس محل کسب و کار خود به نقشه گوگل می توانید به راحتی فرم زیر را پر کنید و تنها با مبلغ ۱۰۰هزار تومان فاکتور را پرداخت و سفارش را ثبت نمائید. و یا کارشناسان باجه تماس حاصل فرمائید تا به امور شما رسیدگی کنند.  ۲۸۴۲۴۴۵۸-۰۲۱

Notice: Undefined offset: 1 in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/arforms/core/controllers/arrecordcontroller.php on line 8504 Notice: Undefined offset: 1 in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/arforms/core/controllers/arrecordcontroller.php on line 8504 Notice: Undefined offset: 1 in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/arforms/core/controllers/arrecordcontroller.php on line 8504