Warning: include_once(/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 Warning: include_once(): Failed opening '/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-7.2/lib/php') in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 بررسی بهینه سازی سایت – خدمات طراحی سایت و سئو سایت در باجه | Web Developer By Bajeh ⭐

بررسی بهینه سازی سایت

آیا برای وبسایت خود آنالیز سئو بصورت کلی نیاز دارید؟


متخصصین و کارشناسان باجه در کنار شما...

در آنالیز بهینه سازی ساختار کلی سایت، تیم ما به شما کارنامه ای ارائه می دهد که از تمامی نقاط قوت و ضعف وبسایت خود با تمامی جزئیات اطلاع پیدا خواهید کرد و علاوه بر آن راه کارهای تخصصی مفید و متناسب با خواسته و فعالیت شما را در اختیار قرار می دهیم.

لازم به ذکر است بعلت تخصصی بودن این امر و انجام آن توسط متخصصین، همچنین حجم بالای درخواست ها، مبلغ ۵۰/۰۰۰ تومان هزینه این درخواست می باشد همچنین لازم به ذکر است فقط بررسی وبسایت انجام میپذیرید.


اهمیت بالای بهینه سازی ساختار کلی وب سایت

عوامل و تکنیک های سئو


سئو داخلی : On-Page SEO

Meta Tag (متا تگ ها)

Title Tag (تگ عنوان)

Meta Descriptions (متا توضیحات)

تگ های هدینگ (Tags Heading)

فاکتور سئو داخلی سایت در تگ های هدینگ و عنوان

رابطه هدینگ با زیرهدینگ ها در سئوی داخلی

تاثیر URL در سئو داخلی سایت

محتوای کاربرپسند و معتبر

نسبت به الگوریتم های گوگل آگاه باشید

کلمات کلیدی هدفمند

لینک های داخلی و خارجی

بهینه سازی تصاویر

واکنشگرا برای موبایل

سرعت سایت

تجربه کاربری خوب یعنی بهبود سئو داخلی

صفحه کاملا بهینه شده برای نرخ تبدیل کاربر به مشتری

خلاصه هر آنچه که در سئو داخلی (On Page) گفته شد

اینفوگرافیک سئوی داخلی سایت


سئو خارجی : OFF Page Seo

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

بازاریابی محتوا

فروم ها یا انجمن های مرتبط

بازاریابی ویدیو

به صورت دستی در موتورهای جست و جو ثبت نام کنید

(SEO) سئو چیست و چگونه کار می کند؟


SEO مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو search engine optimization است و این فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای دریافت ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت هزینه از صفحه نتایج موتور جستجو است. به عبارت دیگر ، SEO شامل ایجاد تغییرات خاصی در طراحی وب سایت و مطالب شماست که سایت شما را برای موتور جستجو جذاب تر می کند. شما این کار را انجام می دهید به این امید که موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان یک نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دهد.
اگرچه بهینه سازی موتور جستجو می تواند همه عوامل مختلفی که در رتبه بندی شما تأثیر می گذارند، پیچیده باشد، اما درک روند کار چندان دشوار نیست. موتورهای جستجو می خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. این به معنی ارائه نتایج در صفحات موتور جستجو است که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه به آنچه جستجوگر به دنبال آن می باشد نیز مرتبط هستند.

 

 

بررسی بهینه سازی سایت

پس از درخواست بررسی سئوی سایت خود، کارنامه ای دریافت میکنید که در آن تمام آنالیزها را توضیح می دهد، تمام نقاط ضعف و قوت را تعیین می کند و راه کار درست برای حل مشکلات سئو سایت شما را مشخص می نماید، و حالا میتوانید با این کارنامه با متخصصین و کارشناسان سئوی ما مشاوره شوید و از هزینه های لازم و درست سئوی سایت خود آگاه شوید.

همچنین می توانید لیست هزینه تعرفه های بهینه سازی سایت که بصورت پایه و استاندارد در نظر گرفته شده را از طریق دکمه زیر مشاهده نمائید.

Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد ترافیک و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .
سئو را می توان به دو محدوده اصلی تقسیم نمود :
۱- off-page سئو: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .
۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .
این آموزش هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .
به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت به طور کامل در موتور های جستجو بهینه سازی سایت انجام نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به کار بگیرید.