Warning: include_once(/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 Warning: include_once(): Failed opening '/home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/dw/dw.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-7.2/lib/php') in /home/bajehnet/domains/bajeh.net/public_html/wp-content/plugins/ubermenu/ubermenu.php on line 428 طراحی بنر و گیف – خدمات طراحی سایت و سئو سایت در باجه | Web Developer By Bajeh ⭐

طراحی بنر و گیف

طراحی بنرهای تبلیغاتی و گیف


انواع بنرهای تبلیغاتی

۱) بنرهای ثابت: بنرهایی حاوی یک تصویر ثابت هستند و پیام را مستقیم به مخاطب منتقل می کنند. حجم کم این نوع بنرها از مزایای آنها است.

۲) بنرهای متحرک (Gif,Flash): بنرهایی که به کمک نرم افزار های انیمیشن سازی طراحی می شود. جذابیت و پویایی این بنر های آنها را از سایر انواع دیگر متمایز ساخته است.

۳) بنرهای تعاملی: این بنر ها که توسط کد های HTML طراحی می شوند با مخاطب تعامل دارند و بسته به پاسخ کاربر آنها را به سایت مرجع هدایت می کنند.


اندازه های استاندارد بنرها

طراحی بنر و گیف


بنرهای Flash یا Gif ؟

علیرغم جذابیت‎های ظاهری بنر های Flash، اما ضعف بزرگی در درون بنر فلش نهفته است. مسلماً برای ساخت بنر فلش خلاقیت، هزینه و زمان زیادتری نیاز است. به علاوه تبلیغ دهنده به امید آمار مناسب یک سایت هزینه بالایی را نیز برای نمایش تبلیغ می‎پردازد. متاسفانه برخی از مرورگرها از فایل‎های فلش پشتیبانی نمی‎کنند؛ به عبارت دیگر بنرهای تبلیغاتی به نمایش در نخواهند آمد و این خبری ناخوشایند برای صاحبان کسب و کار خواهد بود. از همین رو استفاده از بنرهای متحرک gif توصیه می‎شود. بنرهای گیف دارای حجم کمتری هستند و به آسانی در تمام مرورگرها به نمایش در می‎آیند از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از بنرهای GIF است.

بنرها تصاویر گرافیکی کوچک و دارای ابعاد مشخص هستند که برای معرفی یک محصول یا خدمت بصورت ثابت و متحرک طراحی می‎شوند. صاحبان کسب و کار با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی خود در وب سایت‎های مختلف، علاوه بر معرفی کالا یا خدمات خود، مشتریان و مخاطبان بالقوه خود را پیدا می‎کنند. بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورداستفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف‎ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به حساب می‎آیند. واحد طراحی و توسعه هاست ایران با ارائه سرویس طراحی بنرهای تبلیغاتی GIF به مشتریان فعلی خود، آنها را در مسیر تبلیغات جذاب و هدفمند همراهی می‎کند.

لطفا جهت کسب اطلاعات با ما تماس حاصل فرمائید.