طراحی سایت اختصاصی

پشتیبانی و مشاوره رایگان:
طراحی سایت اختصاصی

توجه:

از استفاده قالب های رایگان دانلودی پرهیز کنید.

سوالات متداول شما


شرایط سفارش / پرداخت / قرارداد چگونه است؟

شما به چند روش می توانید سفارش های خود را ثبت نمائید: اگر سفارش مد نظر شما از پکیج های بالا بود، به راحتی ثبت درخواست را زده و به صفحه ی پر کردن فاکتور وارد شوید و موارد ذکر شده در فرم و موارد دلخواه خود را وارد کنید سپس به مرحله ی پرداخت بروید و از طریق درگاه معتبر بانکی هزینه پکیج انتخابی را پرداخت نمایید و شماره پیگیری خود را یادداشت نمائید. ( در نظر داشته باشید که انتخاب از پکیج های بالا شامل ۲۰٪ تخفیف و مزایای بیشتر می باشد که از ثبت سفارش بصورت آزاد به صرفه تر خواهد بود. )

در مرحله ی بالا به شما رسید و فاکتور سفارش در انتها برای ذخیره و چاپ ارائه می شود. اما در صورتی که مایل به دریافت قرارداد رسمی باجه دارید، پس از ثبت سفارش قرارداد برای شما به وسیله ی پیک و دیگر راه ها ارسال خواهد شد.

یکی دیگر از راه ها مراجعه حضوری شما می باشد که در این روش شما تمایل به مشاوره و قرارداد حضوری دارید و با تعیین وقت قبلی مراجعه خواهید کرد و در این جلسه ی حضوری شما با مسئول و کارشناس سفارش خود مشاوره می شوید و پس از توافقات قرارداد تنظیم و پرداخت و تحویل شما داده خواهد شد.

در مورد بعدی ممکن است شما تمایل به پرداخت یکجا نداشته باشید و به همین دلیل می توانید ۶۰٪ هزینه سفارش را در هنگام ثبت سفارش پرداخت نمائید و الباقی مبلغ ۴۰٪ را در هنگام تحویل سفارش خود پرداخت نمائید.

ما همه جوره برای جلب رضایت مشتریانمان آماده ارائه ی خدمت رسانی هستیم.

طراحی سایت اختصاصی ( VIP ) بر اساس پکیج های تعریف شده و چهار چوب مشخصی نخواهد بود و در این مورد شما می توانید تمام خواسته ها و تصورات خود را به کمک ما به عمل بیاورید و یک وبسایت اختصاصی و تک با شرایط و امکانات دلخواه داشته باشید.

اما وبسایت اختصاصی برای چه کسانی بهتره و لازم است؟! وبسایت معمولا برای مشاغل حرفه ای به کار می رود اگر خواسته ی شما همانند پکیج های درون صفحات قرار داده ایم برای شما کافی باشد نیازی نیست به وبسایت اختصاصی زیرا گاها با هزینه ی بیشتری روبرو می شود. اما به این معنی نیست که نمی توانید انتخاب کنید و شما در هر شرایطی می توانید از وبسایت اختصاصی بهره مند شوید.

بگذارید برای شما مثالی بزنیم:

فرض کنید شما یک فروشگاه بزرگ دارید و می خواهید فروشگاهی بزنید با با طراحی و قابلیت های خاص و قوی بطور مثال یک فروشگاه خاص مانند دیجی کالا… در اینصورت وبسایت اختصاصی به شما خدمات بهتری به شما می دهد.

در کل شما با توجه به بودجه و معیارها و اهداف خود باید تعیین کنید کدامیک از پکیج ها مناسب شما می باشد.